Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 07:40

Сайт учителя фізики, математики і інформатики Гореславської Лариси Василівни

Меню сайту

Критерії оцінювання з ФІЗИКИ

Критерії оцінювання
рівня володіння учнями теоретичними знаннями з фізики

 

Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень
І. ПОЧАТКОВИЙ 1   Учень володіє навчальним матеріалом на рівні розпізнавання явищ природи, за допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують відповіді "так" чи "ні"
2    Учень описує природні явища на основі свого попереднього досвіду, за допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді
3   Учень за допомогою вчителя описує явище або його частини у зв'язаному вигляді без пояснень відповідних причин, називає фізичні явища, розрізняє позначення окремих фізичних величин
ІІ. СЕРЕДНІЙ 4

  Учень за допомогою вчителя описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях учителя тощо

5

 Учень описує явища, відтворює значну частину начального матеріалу, знає одиниці вимірювання окремих фізичних величин, записує основні формули, рівняння і закони

6

  Учень може зі сторонньою допомогою пояснювати явища, виправляти допущені неточності (власні, інших учнів), виявляє елементаріні знання основних положень (законів, понять, формул) 

ІІІ.ДОСТАТНІЙ 7

  Учень може пояснювати явища, виправляти допущені неточності, виявляє знання і розуміння основних положень (законів, понять, формул, теорій) 

8

  Учень уміє пояснювати явища, аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зі стороньою допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки

9

  Учень вільно володіє вивченим матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на підтвердження власних думок 

ІV. ВИСОКИЙ
 
10

  Учень вільно володіє вивченим матеріалом, уміло послуговується науковою темрмінологією, вміє опрацьовувати наукову інформацію (знаходити нові факти, явища, ідеї, самостійно використовувати їх відповідно  до поставленої мети)

11

  Учень на високому рівні опанував програмний матеріал, самостійно, у межах чинної програми оцінює різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання

12

  Учень вільно володіє програмним матеріалом, виявляє здібності, вміє самостійно поставити мету дослідження, вказує шлях її реалізації, робить аналіз та висновки

Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів при розв'язанні задач з фізики

Рівні навчальних досягнень Критерії оцінювання навчальних досягнень

І. ПОЧАТКОВИЙ

(1-3 бали)

  Учень уміє розрізняти фізичні величини, одиниці вимірювання з даної теми, розв'язувати задачі з допомогою вчителя лише на відтворення основних формул; здійснювати найпростіші математичні дії

ІІ. СЕРЕДНІЙ

(4-6 балів)

   Учень розв'язує типові задачі та виконує вправи на одну-дві дії (за зразком), виявляє здатність обґрунтовувати деякі логічні кроки з допомогою вчителя 

ІІІ. ДОСТАТНІЙ

(7-9 балів)

  Учень самостійно розв'язує типові задачі й виконує вправи з одної теми, обґрунтовуючи обраний спосіб розв'язку 

ІV. ВИСОКИЙ

(10-11 балів)
 

   Учень самостійно розв'язує комбіновані типові задачі стандартним або оригінальним способом, розв'язує нестандартні задач

Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
при виконанні лабораторних та практичних робіт з фізики

Рівні навчальних досягнень Критерії оцінювання навчальних досягнень

І. ПОЧАТКОВИЙ

(1-3 бали)

  Учень демонструє вміння користуватися окремими приладами, може скласти схему досліду лише з допомогою вчителя, виконує частину роботи, порушує послідовність виконання роботи, відображену в інструкції, не робить самостійно висновки за отриманми результатами

ІІ. СЕРЕДНІЙ

(4-6 балів)

  Учень виконує роботу за зразком (інструкцією) або з допомогою вчителя, результат роботи учня дає можливість зробити правильні висновки або їх частину, під час виконання роботи допущені помилки

ІІІ. ДОСТАТНІЙ

(7-9 балів)

  Учень самостійно монтує необхідне обладнання, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань. У звіті правильно й акуратно виконує записи, таблиці, схеми, графіки, розрахунки, самостійно робить висновок

ІV. ВИСОКИЙ

(10-11 балів)
 

  Учень виконує всі вимоги, передбачені для достатнього рівня, виконує роботу за самостійно складеним планом, робить аналіз результатів, розраховує похибки (якщо потребує завдання). Більш високим рівнем вважається виконання роботи за самостійно складеним оригінальним планом або установкою, їх обґрунтування

 

Перейти до класних сторінок

Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2024
uCoz